استراتژیهای قیمت گذاری حسابداری

استراتژیهای_قیمت_گذاری_حسابداری

این فایل با موضوع    استراتژیهای_قیمت_گذاری_حسابداری  دارای 45 اسلاید می باشد و مناسب است برای رشته های حسابداری و حسابرسی و مدیریت .

بخشی از متن :

 

اهميت و نقش قيمت وقيمت گذاري
مراحل تعيين قيمت
روش هاي قيمت گذاري
اقدامات پس از قيمت گذاري
قیمت گذاری در بازار صنعتي
اثر فناوری اطلاعات بر طرح‌های قیمت گذاریاهميت ونقش قيمت وقيمت گذاري

•قيمت يكي از اساسي ترين اركان كسب وكار است كه نقش مستقيمي در ايجاد سود ايفا مي كند. اين جزء بااهداف ، سياست ها وراهبردها در ارتباط است
•از جمله ويژگي هاي قيمت ، انعطاف پذيري ، سرعت تغيير ومزيت رقابتي است .
•قيمت گذاري : كليه فعاليت هاوبرنامه هايي كه براي تعيين ارزش محصولات وخدمات خود انجام مي دهيد.
•قيمت : عبارتست از ميزان ارزشي كه مشتريان جهت استفاده از محصولات وخدمات ، براي آن قائل اند.