• صفحه اصلی

  • جستجو

  • لیست اعضا

  • تماس با ما

  • راهنما

  • تبلیغات
  • انجمن تخصصی ایران سرور



    عضویت
    مهمان عزیز خوش‌آمدید. [برای استفاده از تمامی امکانات انجمن وارد یا عضو شوید]


    ورود
    نام‌کاربری:
    رمزعبور: فراموشی رمزعبور
     

    برای استفاده از تمامیه امکانات ثبت نام کنید یا وارد شوید
     
    تنظیمات قالب
    رنگ های قالب
    تصاویر پس زمینه ( لیست1)
    تصاویر پس زمینه ( لیست2)
    پس زمینه سفارشی

    ادرس بالا یک تصویر است

    • انجمن تخصصی ایران سرور
    • بخش طراحی سایت
    • بخش طراحی و راه اندازی سایت
    • مباحث و منابع آموزشی ( طراحی سایت ها )
    • روش های افزایش وفاداری مشتریان در دنیای دیجیتال مارکتینگ را بشناسید.

    ×
    تبلیغاتی بانرخ مناسب [برای سفارش کلیک کنید]
    تبلیغ شماتبلیغ شما
    *جهت خواندن متن کامل کلیک نمایید * آغاز بکار سیستم جدید ( ارسال مطالب غیر تبلیغاتی + فعالیت = دریافت نقدی میزان ریالی )

    irserv.ir

    انجمن تخصصی ایران سرور

    سرور آموزش ایران

    آموزش های متنوع

    ایران سرور
    انجمن تخصصی
    RSS Feed
    RSS Feed
    مباحث و منابع آموزشی ( طراحی سایت ها )  
    نمایش نسخه قابل چاپ
    ارسال این موضوع به دوستان
    مشاهده آخرین ارسال این تاپیک
    اعطای حداکثر رتبه به این موضوع
    اشتراک در موضوع
    افزودن به: Mr. Wong افزودن به: Linkarena افزودن به: Digg افزودن به: Del.icio.us افزودن به: Facebook افزودن به: Furl افزودن به: Yahoo افزودن به: Spurl افزودن به: Google افزودن به: Blinklist افزودن به: Blogmarks افزودن به: Diigo
    آغاز کننده moshaver
    ارسال ها 1
    بازدید ها 27
    امتیاز موضوع:
    • 0 رای - 0 میانگین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    [-]
    کلمات کلیدی
    در را مشتریان دیجیتال دنیای های مارکتینگ وفاداری روش افزایش بشناسید

    حالت موضوعی
    روش های افزایش وفاداری مشتریان در دنیای دیجیتال مارکتینگ را بشناسید.
    moshaver
    *
    عضو تازه ثبت نام شده انجمن
    عضو تازه ثبت نام شده انجمن
    وضعیت : آفلاین
    ارسال‌ها: 3
    موضوع‌ها: 3
    تاریخ عضویت: فرو 1397
    اعتبار: 0
    سپاس کرده: 0
    سپاس شده: 0 در 0 ارسال
    امتیاز: 125.66﷼
    #1
    27-1-1397،01:25 عصر
    روش های افزایش وفاداری مشتریان امروزه با به وجود آمدن روش های بازاریابی مختلف، بسیاری از صاحبان کسب و کارها سعی در استفاده از این روش ها به منظور بالا بردن سطح تبلیغات خود میان افراد مختلف جامعه دارند. روش های بازاریابی مختلف که به دو دسته بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ و سنتی تقسیم بندی می گردند، هر کدام دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند که صاحبان کسب و کارها به منظور استفاده از مزایای همه این روش ها و رفع معایب آن ها، سعی در استفاده تلفیقی این روش ها دارند. در همه این روش ها سعی می گردد که تا می توان تعداد مخاطبان بیشتری مورد هدف قرار گیرند و آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل نمود. متاسفانه صاحبان کسب و کارها فکر می کنند که اگر مشتریان رضایت کافی از خدمات و کالای عرضه شده داشته باشند، مستقیما به مشتریانی وفادار تبدیل خواهند شد. در حالی که این تفکر اشتباه بوده و وفاداری و رضایتمندی دو مقوله جدا می باشند. ممکن است مخاطبان شما از کیفیت محصولاتی که ارائه می شود، رضایت کامل داشته باشند، اما به دلیل قیمت بالا به مشتریانی وفادار تبدیل نخواهند شد. پس باید مواردی در بازاریابی و ارائه خدمات کسب و کارهای مختلف رعایت گردد تا مطمئن بود که در صد زیادی از مخاطبان می توانند به مشتریانی دائم و وفادار تبدیل شوند. این مشتریان می توانند با تبلیغ برند مورد نظر در بین دوستان خود از طریق بازاریابی دهان به دهان برند شما را به صورت موثری نیز تبلیغ نمایند. در ادامه روش هایی که برندهای مختلف می توانند به منظور ایجاد وفاداری در مشتریان به کار ببرند به تفصیل توضیح داده خواهد شد. 
    راه های موثر در وفاداری مشتریان
    ایجاد انگیزه
    با ورود دنیای دیجیتال مارکتینگ، امکان دسترسی مشتریان به انواع خدمات و کالاهای یک برند به راحتی قابل امکان می باشد. صاحبان برندها با طراحی سایت برای کسب و کار خود، به راحتی اطلاعاتی جامع برای مشتریان خود در اختیار قرار می دهند. مخاطبان با مراجعه به سایت، اطلاعات لازمه در مورد اهداف خود را جستجو کرده و از امکانات آن استفاده خواهند کرد. به صاحبان کسب و کارها توصیه می گردد که برای جلب اعتماد مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریانی وفادار، سورپرایزهایی برای آن ها در نظر بگیرند. ارسال کارت تشکر یا رویدادهایی خاص می تواند به این امر کمک نماید. توجه داشته باشید که تمامی این سورپرایزها می تواند در بازاریابی های دیگر از جمله بازاریابی های سنتی نیز به کار گرفته شود. تمامی این نقاط افزایش وفاداری، تاثیر به سزایی بر روی مشتریان خواهد گذاشت.
    پیگیری مشتریان
    یکی از روش های دیگری که می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید، اثبات وفاداری برندها به مخاطبان می باشد. صاحبان برندها برای اثبات وفاداری خود باید به مخاطبان این حس را القا نمایند که در درجه اول رضایت آن ها مهم ترین اساس می باشد. این موضوع نیاز به سرمایه گذاری در بخش پیگیری نظرات و انتقادات مشتریان دارد. مشتریان باید بتوانند در محیطی نظرات خود را آزادانه اعلام نموده و از پیگری آن ها اطمینان حاصل نمایند. تماس تلفنی با مشتریان یا ارسال ایمیل به آن ها می توانند از روش های آسان برای پیگیری نظرات آن ها باشد. درج قسمت نظرسنجی در هر قسمت سایت نیز رضایت مشتریان به منظور ایجاد محیطی برای اعلام نظرات آن ها تاثیر به سزایی خواهد داشت.
    تمرکز بر روی روابط
    صاحبان کسب و کارها باید این موضوع را در نظر بگیرند که نباید فقط به دنبال منفعت خود باشند و با اتمام پروسه خرید مشتریان را به حال خود رها نمایند. ایجاد رابطه بیش از رابطه کاری می تواند باعث ایجاد صمیمت در بین مشتری و صاحبان کسب و کارها شده و به مرور اطمینانی مضاعف در بین آن ها ایجاد گردد.
    قابل اطمینان بودن
    در نظر داشته باشید که اگر از سمت کسب و کاری به مشتریان وعده ای داده شود و به این وعده عمل نگردد، با ریزش شدید مشتری روبرو خواهند شد و اطمینان و وفاداری مشتریان از بین خواهد رفت. اگر وعده و یا پیگیری پروسه ای به مشتریان خود پیشنهاد می دهید، حتما پیگیر آن بوده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل آن ها را حل نمایید. در بازاریابی آنلاین، با ایجاد قسمت تیکتینگ در سایت، می توان به راحتی پیگیر مشکلات مشتریان خود باشید. این سیستم تیکتینگ باید به صورتی طراحی شود که مشتریان بتوانند به راحتی و با انتخاب موضوع مشکل خود به شما تیکت بزنند. پس سعی کنید این قسمت سایت خود را مناسب طراحی نمایید.
    ارائه سرویس بیشتر
    سعی کنید همیشه یک قدم جلوتر از رفتار قابل پیش بینی خود باشید. این موضوع به راحتی می تواند رضایت مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن جلب نماید. ارسال زودتر از زمان موعد کالای شما می تواند یکی از روش های وفادار سازی مشتریان گردد. این قبیل روش ها، به مشتریان القا می نماید که شما برای جلب رضایت آنها از هیچ تلاشی دست بردار نیستید.
    صداقت
    اگر کالا یا خدماتی به مشتریان خود می خواهید ارائه دهید و از نواقص آن اطلاع دارید، حتما مشتریان خود را در جریان قرار دهید. این صداقت باعث می گردد که مشتریان به شما اطمینان نموده و بعدها نیز مشتری شما باقی بمانند. همچنین برای سهولت دسترسی مشتریان، لازم است که تمامی اطلاعات لازم برای آن ها را برای هر محصول یا خدمات ارائه دهید. به سایت های فروشگاهی پیشنهاد می گردد که محصولات خود را با اطلاعات کامل در اختیار مشتریان قرار دهند. این اطلاعات می تواند شامل ابعاد اجناس، کاتالوگ ترجمه شده و عکس از ابعاد مختلف اجناس می باشد. رنگ بندی های مختلف و ارائه کیفیت های متنوع نیز می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید.منابع : This link goes to an HTTPS secured site.مشاور کسب و کار اینترنتی - This link goes to an HTTPS secured site.مهدی صادقی - This link goes to an HTTPS secured site.مشاور دیجیتال مارکتینگ
    بازدید از وبسایت این کاربر ارسال‌ها
    افزودن سپاس
    [+]
    « قدیمی‌تر | جدید تر »


    موضوعات مشابه ...
    موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
      ویژگی های یک مدیر دیجیتال مارکتینگ موفق moshaver 0 9 27-1-1397،01:23 عصر
    آخرین ارسال: moshaver
      عناصرموثر در دیجیتال مارکتینگ را بشناسید. moshaver 0 5 27-1-1397،01:20 عصر
    آخرین ارسال: moshaver
      ناگفته های دنیای طراحی سایت فروشگاهی sitecup1 0 77 28-10-1396،03:07 عصر
    آخرین ارسال: sitecup1
      نقش طراحی اپلیکیشن در دیجیتال مارکتینگ arash.mousavi 0 184 9-5-1396،12:30 عصر
    آخرین ارسال: arash.mousavi
      چگونه گوگل آنالیز را با بازاریابی دیجیتال ادغام کنیم siavash82ir 0 438 29-1-1396،02:41 عصر
    آخرین ارسال: siavash82ir
      اینترنت مارکتینگ inten 0 265 16-1-1396،11:40 صبح
    آخرین ارسال: inten
      نکات مهم برای داشتن باشگاه مشتریان طراحی سایت eh3an2010 0 460 3-1-1396،03:14 عصر
    آخرین ارسال: eh3an2010
      بالا بردن فروش طراحی سایت با دنیای آنلاین samangoli228 0 631 21-10-1395،02:22 عصر
    آخرین ارسال: samangoli228

    • نمایش نسخه قابل چاپ
    پرش به انجمن:


    کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
    • تماس با ما
    • انجمن تخصصی ایران سرور
    • بازگشت به بالا
    • حالت آرشیو
    • پیوند سایتی RSS
    حالت خطی
    حالت موضوعی
    This forum uses Lukasz Tkacz PHP Developer addons.