irserv.ir

انجمن تخصصی ایران سرور

سرور آموزش ایران

آموزش های متنوع

ایران سرور
انجمن تخصصی

10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان
زمان کنونی: 11-22-2017، 12:31 PM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: fitshosite
آخرین ارسال: fitshosite
پاسخ 1
بازدید 429

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
فیتنس در برتر موثر تمرین 10 زنان

10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان
عضو تازه ثبت نام شده انجمن
*
عضو تازه ثبت نام شده انجمن
ارسال‌ها: 10
تاریخ عضویت: Feb 2017
اعتبار: 0
وضعیت : آفلاین
جنسیت:
#1
10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان
[size=20px]با 10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان بدنت رو خوش فرم و زیبا کن! (با تصویر)[/size]


[size=16px]همه ما خانوم ها چربی های اضافی ای رو که در قسمت های خاصی از بدنمون ذخیره میشه و سخت تر از بقیه قسمت ها آب میشه تجربه کردیم. نقاطی مثل زیر شکم، ران، بازو و باسن که برای خوش فرم شدن به تلاش بیشتری نیاز دارن و در خانم ها رایج ترین قسمت های ذخیره کننده چربی هستن! طی سال های متمادی تجربه 10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان رو برای فرم گیری عالی بدن پیدا کردم که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و پوشیدن هر لباسی که میخوای میشه! و بهترین و موثرترین تمرینات هستن. فیتنس به تمریناتی که گفته میشه که غالبا با وزن بدن انجام میشن.[/size]
[size=16px][عکس: Untitled8.jpg][/size]
[size=16px]توی این فایل ارزشمند میخوام این 10 تمرین رو بهت آموزش بدم.[/size]
[size=16px]اما اول از همه میگم که چطور باید انجامشون بدی.[/size]
 
[size=20px]نحوه انجام حرکات:[/size]
[size=18px]1- تمرین کل بدن[/size]
[size=16px]برای یه فرم گیری سریع و عالی 5 تا حرکت رو از 10 تا حرکت انتخاب کن و 3 دور 10 تایی از هر حرکت رو انجام بده. یعنی هر حرکت رو 10 بار انجام میدی و دو دور دیگه از اول تکرار می کنی.[/size]
[size=16px]هرچه سرعت انجام حرکاتت و رفتن از یک حرکت به حرکت بعدی بیشتر باشه بهتر چربی میسوزونی![/size]
[size=16px]روز بعد 5 حرکت بعدی رو انجام میدی و این چرخه رو تکرار می کنی! میتونی بعضی روزها کاردیو (ورزشی که ضربان قلب رو بالا میبره مثل دویدن و راه رفتن تند و... ) انجام بدی.[/size]
[size=18px]2- تمرین فرم دهی نقاط خاص بدن[/size]
[size=16px]اگر میخوای روی نقطه خاصی از بدنت کار کنی تمرین مربوط به اون نقطه رو انتخاب کن و هر روز انجام بده. فقط هر روز به زمان و تعداد حرکتت اضافه کن تا بهترین نتیجه رو بگیری.[/size]
 
[size=16px]با هم یک حرکت رو میبینیم:[/size]
[size=18px]حرکت 2- پلانک کنار[/size]
[size=18px][عکس: Pictu.png][/size]
[size=16px]این حرکت یک سلاح سری برای باریک کردن کمره چون روی عضلات عمیقی کار می کنه که تمرینات شکم و پهلو کار نمی کنن.[/size]
[size=16px]نحوه انجام حرکت: به پهلو دراز بکشت و پاهات رو صاف کن. روی آرنج چپت بالاتنه ت رو بلند کن تا بدنت از مچ تا شانه روی یک خط مستقیم باشه. دست راستت رو عمو بر بدن بکش. 30 ثانیه مکث کن بعد بچرخ روی سمت دیگه و تکرار کن.

برای دیدن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کن:[/size]
http://fitsho.ir/top-10-fitness-exercises-for-women
(آخرین تغییر در ارسال: 03-01-2017، 06:32 PM توسط fitshosite.)
03-01-2017، 06:31 PM
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  روش های تبلیغ موثر در اینترنت shimanami 0 10 11-20-2017، 01:49 PM
آخرین ارسال: shimanami
  تبلیغات در اینستاگرام به 5 شیوه موثر sarazamani 0 19 11-13-2017، 04:07 PM
آخرین ارسال: sarazamani
  5 راه موثر ترکیب بازاریابی محتوا و سئو chemistry21 0 27 11-07-2017، 08:52 PM
آخرین ارسال: chemistry21
  بهینه سازی وب سایت چیست و عوامل موثر بر آن monaprance 0 76 09-17-2017، 07:00 PM
آخرین ارسال: monaprance
  نکاتی موثر در فروش بیشتر sadaf.zef 0 299 04-25-2017، 11:53 AM
آخرین ارسال: sadaf.zef
  چند مورداز عوامل موثر بر رنکینگ در طراحی وب سایت nonegar 1 491 12-29-2016، 03:50 PM
آخرین ارسال: hypergymco
  گلزنان برتر لیگ ها Persian_RoboT 0 579 07-16-2015، 07:13 PM
آخرین ارسال: Persian_RoboT

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان