irserv.ir

انجمن تخصصی ایران سرور

سرور آموزش ایران

آموزش های متنوع

ایران سرور
انجمن تخصصی

توصیه هایی برای بهبود سریع میزان مخاطبین وب سایت
زمان کنونی: 01-18-2017، 05:09 AM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: portal
آخرین ارسال: portal
پاسخ
بازدید 16

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
توصیه هایی برای بهبود سریع میزان مخاطبین وب سایت

توصیه هایی برای بهبود سریع میزان مخاطبین وب سایت
کاربر فعال انجمن
***
کاربر فعال انجمن
ارسال‌ها: 60
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار: 4
وضعیت : آفلاین
جنسیت:
#1
توصیه هایی برای بهبود سریع میزان مخاطبین وب سایت
توصیه هایی برای بهبود سریع میزان مخاطبین وب سایت

[عکس: f0282-tips-for-increasing-your-website-m...400&q=high]
آیا قصد دارید کاری را در طراحی سایت خود انجام دهید تا سود حاصل از سرمایه (یا همان ROI) سایت تان را افزایش دهد؟ برای انجام چنین کاری باید فکری به حال کاربران سایت (یا میزان کاربران سایت) انجام دهید. در حقیقت، میزان  کاربران طراحی سایت شما، درصدی از بازدیدکنندگان سایت تان هستند که مطالب وب سایت شما را می خوانند و بر روی لینک هایتان کلیک می کنند. اگر شما بتوانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت تان را افزایش دهید، مطمئناً درآمدتان نیز افزایش پیدا می کند.

بهینه سازی کاربران و وفادار سازی آنها در طراحی سایت به زمان زیادی احتیاج دارد. در بیشتر مواقع شرکت ها، کسب و کارها یا مشاغل مختلفی وجود دارند که می توانند وب سایت شما را برای کاربران بهینه سازی کنند تا بتوانید از این طریق مشتریان وفاداری برای خود دست و پا کنید.

آیا می توان کاربران طراحی سایت را در زمانی کوتاه بهینه سازی کرد و مشتریانی وفادار به دست آورد؟
پاسخ به این سوال مثبت است. بر اساس صدها تحقیق و آزمایش A/B انجام شده، محققان توانستند فهرستی از روش های بهینه سازی میزان کاربران سایت تهیه کنند. اگر شما هم قصد دارید تجربه کاربری سایت تان را بهبود ببخشید تا میزان کاربران سایت تان را بهینه سازی نمایید، اما زمان کافی برای انجام این کار را در اختیار ندارید، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید:

از بهترین نرم افزارهای موجود استفاده کنید
استفاده نکردن از نرم افزارهای بروز و مجهز را فراموش نکنید. همچنین، از هزینه ای که این نرم افزارها ممکن است برای شما داشته باشند نترسید. مطمئن باشید در طولانی مدت چند برابر این هزینه به کسب و کار شما باز می گردد.

نرم افزاری که شما نیاز دارید باید بر اساس آزمایش A/B باشد. در حالت ایده آل، شما مواردی را در این نرم افزارها احتیاج دارید که می توانید بدون نیاز به اطلاعات زیاد از آنها استفاده کنید.

در این جا به برخی از این نرم افزارهای آزمایش A/B اشاره می کنیم:

Optimizely
Visual Website Optimizer
Unbounce
Kissmetrics
Google Experiments
برخی از این نرم افزار های راهکار نظیر GOOGLE EXPERIMENTS رایگان هستند، این در حالی است که باقی موردهای به صورت سالیانه، هزینه هایی را از شما طلب می نمایند.

آزمایش A/B را متوقف نکنید
بیشترین میزان کاربران یک طراحی سایت از آزمایش های مکرر حاصل می شوند. در این آزمایش ها یا آزمایش A/B، از دو نسخه نمونه از صفحه عمده طراحی وبسایت به کار می رود.

شما نسخه A را برای یک سری بازدیدکننده سایت نمایش می دهید و نسخه B را برای بازدیدکننده های سایت دیگر نمایان می نمایید. بعد، نتایج حاصل این دو نسخه را با هم مقایسه می نمایید تا ببینید که کدام نسخه ها سبب می شوند تا میزان کاربران بیشتری در طراحی سایت خود مشاهده نمایید.

این گونه آزمایش ها برای افزایش میزان مخاطبان و مشتری های یک سایت خیلی مفید است. هنگامی که یک بار از این نرم افزار های برگزار کننده آزمایش A/B استفاده نمایید، متوجه می شوید که بایست هر قسمت طراحی وبسایتخود را به چه نحوی مورد آزمایش بگذارید. در حالی که یک آزمایش کلی احتمال دارد زمان بسیاری را بطلبد، بایست همواره قسمت های مختلف سایت را آزمایش نمایید تا نیازی به آزمایش کلی طراحی سایت خود نداشته باشید.

در این جا نمونه آزمایش هایی از قسمت های مختلف طراحی سایت هست:

متن تیتر وب سایت
متن دکمه فراخوانی به سهیم شدن
شمار قسمت های موجود در یک فرم
مکان قرار گیری دکمه فراخوانی به سهیم شدن
اندازه عکس های
اندازه و سبک فونت
رنگ های موجود در طراحی سایت
میزان مطلب در هر صفحه از سایت
قرار دادن دکمه های فراخوانی در بالای صفحات وب سایت
برای این که به آسانی بازدیدکننده های سایت را به مشتری های طراحی سایت فروشگاهی خود تبدیل نمایید، بایست دکمه های فراخوانی به سهیم شدن یا همان CTAA را در مکانی از طراحی بگذارید تا مخاطبان بتوانند به آسانی آن ها را ببینند. این مکان به قسمتی از طراحی سایت و صفحه عمده سایت مربوط می شود که کاربر بدون اسکرول نمودن قادر است آن جا را ببیند.

لازم به ذکر است که نبایست همه دکمه های فراخوانی به سهیم شدن را در پایین صفحه سایت حذف نمایید. اگر مطالب خیلی و قابل توجه ای در صفحه سایت خود دارید، پس مخاطبان طراحی سایت احتمال دارد بخواهند آن ها را بخوانند. هنگامی که این مخاطبان به سمت پایین صفحه سایت اسکرول نمودند، مهیا تبدیل شدن به مشتری سایت شما هستند. در همان جا نیز می توانید دکمه فراخوانی به سهیم شدنی نیز بگذارید تا این امر را سرعت بدهید.

خیلی خوب می شود تا دکمه فراخوانی به سهیم شدن مختلفی را در صفحه سایت خود بگذارید، اما بایست برای هر کدام هدف و عملکرد خاصی مد نظر داشته باشید. دکمه های فراخوانی به سهیم شدن بیهوده که هدف خاصی ندارند، می توانند سبب دور شدن مخاطبان از طراحی سایت تان شوند.

کوتاه کردن فرم تماس در طراحی سایت
مخاطبان سایت به وسیله فرم های دراز در طراحی وبسایت خسته می شوند. از این رو بایست این فرم ها را تا جایی که امکان دارد، کوتاه ایجاد کنید.

اگر هدف شما دریافت آدرس ایمیل است، نبایست از کاربر خود اسم، نام خانوادگی، شماره تلفن و نوع کسب و کار و شرکت شان را بپرسید. این جزئیات به دریافت آدرس ایمیل از مخاطبان سایت، مربوط نمی شود.

روی اهداف خود فوکوس نمایید و نگذارید که پرسیدن پرسش های اضافه، سبب دور شدن از هدف تان شود.

در طراحی سایت دکمه های فراخوان باید بزرگتر طراحی شوند
در بیشتر آزمایش های من، متوجه شدم که هرچه این دکمه های فراخوانی به سهیم شدن بزرگ تر باشند، میزان کاربران بیشتری را برای طراحی سایت به وجود می آورند.

خیلی از شرکت ها که من با آن ها کار کردم، همواره دکمه های فراخوانی به سهیم شدن طراحی سایت شان را بزرگ و برجسته می ایجاد کردند و حدود 10 تا 5 درصد افزایش در میزان مشتری های و کاربران سایت و کسب و کار خود مشاهده می نمودند. خیلی شگفت انگیز است.

بر اساس قواعد Fitt، هرچه دکمه فراخوانی به سهیم شدن طراحی سایت بزرگ تر باشد، مخاطبان راحت تر آن را می یابند و بیشتر تمایل دارند تا روی آن کلیک کنند. از این رو میزان کلیک در طراحی سایت و به تبع آن میزان کاربران یک طراحی سایت نیز افزایش می یابد. در نهایت درآمد بیشتری را نیز از این حجم مشتری های دریافت خواهید کرد.

تیتر طراحی سایت شما باید واضح باشد
بیشتر از 80 درصد از بازدیدکننده های، تیتر های طراحی سایتی را می خوانند که دارای فونت بزرگ هستند و در بالای صفحه سایت قرار گرفته اند.

اگر می خواهید تا بازدیدکننده های را به تیتر طراحی سایت خود بیشتر جذب نمایید، می توانید به این سه شیوه، این کار را اجرا کنید: تیتر را بزرگ تر ایجاد کنید. تیتر بزرگ تر قادر است اشخاص بیشتری را به خود جذب کند.

متن تیتر را کوتاه و خلاصه ایجاد کنید. اگر تیتر شما بیشتر از 20 کلمه باشد، مخاطبان و کاربران سایت خود را از دست می دهید. یک تیتر عالی و مناسب قادر است اثر بسیاری بر کاربران سایت داشته باشد.

تیتر را برای درک نمودن کاربران طراحی سایت ساده ایجاد کنید. تیتر سایت، جایی نیست که بخواهید خلاقیت و حس شوخ طبیعی تان را در آن جا نمایش دهید. زبان ساده، صریح و کوتاه، مناسب ترین مورد برای تیتر طراحی سایت است. درک تیتر طراحی سایت را حتی برای یک کودک چهار ساله واضح ایجاد کنید.

طراحی سایت شما رضایت مشتریان را به همراه دارد
مخاطبان و بازدیدکننده های سایت بدون خاطر به شما اعتماد نمی نمایند. شما بایست این اعتماد را برای آن ها به وجود بیاورید.

مناسب ترین راه ایجاد اطمینان، گذاشتن رضایت نامه هایی از مشتری های طراحی سایت تان است. این رضایت نامه ها به مخاطبان سایت نشان می دهند که اشخاص دیگر، راجع به سایت و کسب و کار شما به چه نحوی فکر می نمایند و چه تجربه های از کسب و کار و یا طراحی سایت شما به دست آورده اند.

نحوه گذاشتن رضایت نامه هایی از مشتری های در طراحی سایت تان:

نشان دادن عکس هایی از اشخاص واقعی. نه عکس های استوک.
نشان دادن نام اشخاص و اندکی جزئیات راجع به آن ها، نظیر مکان زندگی، شرکت، تحصیلات و غیره.
از رضایت نامه های مشتری های در طراحی سایت خود استفاده نمایید تا قادر باشید بیشتر و سریع تر به کاربران مورد نظرتان نزدیک شوید. این رضایت نامه ها از مشتری های واقعی و همیشگی سایت و کسب و کار تان حاصل می شوند.

سخن نهایی
هدف شما افزایش میزان کاربران طراحی سایت تان بدون هدر دادن زمان است، بدون این که دانش آی تی داشته باشید و یا این که یک کارشناس در این زمینه استخدام نمایید.

اگر چه افزایش میزان کاربران طراحی سایت خیلی روند بزرگ و پیچیده است، اما این تاکتیک های بیان شده در این نوشته ساده، اثبات شده، مورد اطمینان و موثر و قوی هستند که می توانند خیلی کمک کننده نیز باشند.

یک یا دو روزی را به این امر اختصاص دهید و یک یا چند مورد از این پیشنهاد های ارائه شده در این نوشته را در طراحی سایت خود امتحان نمایید و ببنید که چه اتفاقی می افتد. شما بایست طراحی سایتی داشته باشید که از هر لحاظی کامل باشد و بتواند به آسانی بازدیدکننده های طراحی سایت را به مشتری های سایت و کسب و کارتان تبدیل کند.

رنک یک موتورهای جستجو را داشته باشید ، با تبلیغات موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید ، هزینه: سئو یا ادوردز ، این وبلاگ ، گوگل ادوردز در ایران ، تبلیغات درصفحه اول گوگل ، تبلیغ در google آسان است ، به نظر شما بهترین روش تبلیغاتی چیست ، تبلیغات گوگل چیست ، حساب ادوردز بسازید ، چگونه می توانم رتبه یک google را داشته باشیم ، چگونه رنک یک گوگل را بدست آورید ، بهترین روش های تبلیغات اینترنتی ، نوین ، چگونه سایت خوبی داشته باشیم ، وب دیزاین ، ساخت وبسایت شما ، توسعه دهنده وب سایت ، چرا باید یک سایت داشته باشم ، تولید یک سایت ، طراحی وب ارزان ، سایت ساز ، افزایش بازدید سایت با ادوردز ، آموزش سئو و بهینه سازی سایت ،راهکارهای سئو ، ترفندهای سئو ، چگونه پیامک ارسال کنیم ، اس ام اس مارکتینگ ، بانک اس ام اس ، سیستم ارسال اس ام اس ، ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ، ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ، فروش بیشتر با بازاریابی پیامکی ، اس ام اس مارکتینگ چیست ، پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، چگونه با اس ام اس تبلیغات کنم ، ارسال sms تبلیغاتی ، بازاریابی پیامکی و افزایش فروش ، هزینه ارسال پیامک با اس ام اس ، هزینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ، ماشین خود را بفروشید ، خودرو خود را بفروشید ، ماشین خود را بفروشید ، راه حل فروش و خرید ماشین ، بهترین سایت خرید و فروش خودرو ، خرید، فروش و بررسی خودرو ، خرید و فروش ماشین در فارس ، خرید و فروش خودرو در بندرعباس، بوگاتی نو و دست دوم ، فراری نو و دست دوم و کارکرده ، بهترین و کم هزینه ترین سرویس ادوردز ، خدمات ادوردز ، سیستم ادوردز یا کلیکی گوگل ، تبلیغات کلیکی ، سئو اصولی و خوش قیمت ، فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت، آموزش بهینه سازی سایت ، آموزش حرفه ای سئو ، بهینه سازی موتور جستجو ، یک شرکت سئو خوب چه خدماتی ارائه می دهد ، بهترین کلیک ممکن ، یک کلیک خوب ، لینک بیلدینگ و کار سئو ، چطور لینک سازی و سئو را انجام دهم ، رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل ، خط تبلیغاتی و خط خدماتی ، ایجاد یک سایت قوی و ارزان قیمت و سئو شده ، بانک شماره ایرانسل، همراه اول ، بازاریابی پیامکی ، بازاریابی اس ام اسی ، تبلیغات با پیامک ،تبلیغات پیامکی ، ارسال اس ام اس به مکان ها و مناطق (منطقه ها) ، ارسال پیامک به اصناف ، ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و خدماتی به بانک شماره جامع و طبقه بندی شده ، خرید و فروش برندهای معتبر خودرو ایرانی و خارجی ، سایت فروش خودرو دست دوم و کارکرده ، سایت خرید خودرو دست دوم و کار کرده ،
01-08-2017، 08:48 PM
پاسخ


پیام‌های این موضوع
توصیه هایی برای بهبود سریع میزان مخاطبین وب سایت - توسط portal - 01-08-2017، 08:48 PM

موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  15 نکته برای نوشتن محتوا جهت کسب رتبه های بالاتر mehranolomi 0 0 دیروز، 04:49 PM
آخرین ارسال: mehranolomi
  ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی sitecode 0 0 01-16-2017، 05:02 PM
آخرین ارسال: sitecode
  طراحی سایت مدارس چگونه است؟ sitecode 0 0 01-16-2017، 01:32 PM
آخرین ارسال: sitecode
  ۸ توصیه برای انتخاب هوشمندانه طراح وب مناسب mehranolomi 0 0 01-16-2017، 11:00 AM
آخرین ارسال: mehranolomi
  اشتباهاتی که در طراحی سایت باید کنار گذاشته شوند: sh369 0 6 01-15-2017، 04:39 PM
آخرین ارسال: sh369
Lightbulb اشتباهات رایج در طراحی سایت -بخش دوم samira-27 0 5 01-15-2017، 02:56 PM
آخرین ارسال: samira-27
Lightbulb چرا طراحی سایت با PHP samira-27 0 4 01-15-2017، 02:55 PM
آخرین ارسال: samira-27
  ۶ گام برای داشتن سایت وردپرس Mobile friendly ehsannasr 0 4 01-15-2017، 01:56 PM
آخرین ارسال: ehsannasr
  نکات مهمی درباره مدیریت وب سایت و مشتریان در سال 2017 portal 0 8 01-15-2017، 12:35 AM
آخرین ارسال: portal
  به کارگیری ترند جدید طراحی سایت: کاری درست یا اشتباه؟ portal 0 7 01-15-2017، 12:33 AM
آخرین ارسال: portal

چه کسانی این موضوع را خوانده اند؟
کاربرانی که این موضوع را خوانده اند (3 کاربر):
b52، portal، omid-filmi

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان