irserv.ir

انجمن تخصصی ایران سرور

سرور آموزش ایران

آموزش های متنوع

ایران سرور
انجمن تخصصی

همه چیز را به باد ندهید! شیوه های اشتباه استفاده از بازاریابی پیامکی
زمان کنونی: 07-22-2017، 10:06 AM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: site111
آخرین ارسال: site111
پاسخ 1
بازدید 500

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 4 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
همه چیز را به باد ندهید شیوه های اشتباه استفاده از بازاریابی پیامکی

همه چیز را به باد ندهید! شیوه های اشتباه استفاده از بازاریابی پیامکی
کاربر نیمه فعال انجمن
**
کاربر  نیمه فعال انجمن
ارسال‌ها: 23
تاریخ عضویت: Sep 2016
اعتبار: 2
وضعیت : آفلاین
جنسیت:
#1
همه چیز را به باد ندهید! شیوه های اشتباه استفاده از بازاریابی پیامکی
=RTL[size=14px]بازاریابی پیامکی مانند دیگر شیوه های بازاریابی اصولاً دارای استانداردهایی می باشد که به کم ان ها می توان بهترین نتیجه را برای خود رقم زد. پیش از استفاده و بکار گیری متدهای جدید، تحقیقات خود را تکمیل نمایید. بدانید که چه چیز بهتر از دیگر مسائل برای شما مفید واقع خواهد شد و چه چیز می تواند به شما ضرر برساند. بالاتر از همه اینها برای خود اهدافی تعیین نمایید. در صورتی که خود شما ندانید که چه چیز می خواهید، چگونه قادر خواهید بود تا موفقیت خود را اندازه گیری نمایید؟  بازاریابی پیامکی شیوه ای بسیار سریع و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشتریان می باشد، بنابراین بهتر آن است که مسیرهای اشتباه برای این کار را بشناسید و از آن اجتناب نمایید.[/size]=RTL[size=14px]اشتباه ترین کاری که می توانید در این شیوه از بازاریابی انجام دهید چیست؟ اینکه از لیست پیامکی خود صرفاً به عنوان یک شیوه ارتباطی استفاده نمایید. به جای آنکه صرفاً پیشنهادهای پیامکی برای کل لیست خود ارسال نمایید، بهتر آن است که مخاطبین پیامکی را دسته بندی کرده و گروه های VIP و مانند آن تشکیل دهید. با استفاده از این شیوه می توانید بهترین پیشنهادها را برای بهترین افراد ارسال نمایید و اطمینان داشته باشید که بهترین بازخورد برای شما رقم خواهد خورد. اصولاً این مورد یکی از اشتباهات بسیار بزرگ می باشد و البته به شدت رواج دارد.[/size]=RTL[size=14px]برای نمونه، تصور کنید که شما در فروشگاه خود تخفیف 20% برپا کرده اید و برای لیست پیامکی خود چنین محتوایی را ارسال می کنید: "20% تخفیف در فروشگاه ما تنها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه". از طرف دیگر شما دقیقاً همین پیشنهاد را در شبکه های اجتماعی نیز ارائه کرده اید. مشتریانی که هم از طریق اس ام اس انبوه و هم از طریق شبکه های اجتماعی با شما در ارتباط هستند این سوال برایشان به وجود می آید که "عضو بودن ما در لیست پیامکی چه فایده ای دارد، درحالی که می توانیم به راحتی همین پیشنهادها را در شبکه های اجتماعی دریافت کنیم؟" این پرسش کاملاً به جا می باشد. محتوای اس ام اس شما در این سناریو هیچ ارزش بخصوصی نخواهد داشت.[/size]=RTL[size=14px]حال این شرایط را در نظر بگیرید که محتوای پیامکی شما چنین باشد: "20% تخفیف در فروشگاه ما تنها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه! برای دسترسی سریع این پیامک را به متصدی نشان دهید". در این سناریو شما برای بازاریابی پیامکی خود ارزش بخصوصی قائل شده اید و این حس به مخاطبین القا می شود که اهمیت آن ها نسبت به دیگر مشتریان که در طرق دیگر با شما در ارتباط هستند بیشتر است.[/size]=RTL[size=14px]بنابراین با در نظر گرفتن همین مسائل ساده و جزئی به راحتی می توانید نتایج بازاریابی اس ام اس را به نفع خود تغییر دهید.[/size]=RTLپنل اس ام اس
خرید پنل اس ام اس
10-20-2016، 08:32 PM
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تابستان نزدیک است! ۴ کمپین پیامکی داغ تابستانی site111 0 346 10-26-2016، 09:22 PM
آخرین ارسال: site111
  اتصال ssh بدون نیاز به پسورد با استفاده از putty Network 0 3,002 08-30-2013، 12:28 PM
آخرین ارسال: Network

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان